خرید نهال از جهاد کشاورزی شهریار [آشنایی با بزرگترین نهالستان کشور]

شهرستان شهریار به دلیل باغات متعدد میوه به نگین سبز غرب تهران معروف است و با داشتن ۵۱۷۰ بهره‌بردار عمده محصولات مورد نیاز البرز و تهران را تامین می‌کند. خرید نهال از جهاد کشاورزی شهریار باعث شده کیفیت میوه‌ها، سلامت باغات بسیار ارتقا پیدا کرده و درصد و آفات این باغات کمتر شود. زیرا این مجموعه در حمایت از حوزه باغداری و افزایش محصولات با کیفیت، درجه یک و همگون سعی می‌کند نهال‌های تولیدی از نظر کیفیت و مقاومت در سطح بسیار بالایی بوده و آنها را با لیبل اصالت و ضمانت‌نامه معتبر عرضه می‌کند.

لذا این مجموعه با نهالستان‌های مجهز و تخصصی در ارتباط بوده تا بتواند پاسخگوی نیاز تمامی باغداران و درخواست‌های آنها باشد. جهاد کشاورزی نهالستان‌های نمونه و مطرحی مانند برتر نهال را به کشاورزان جهت خرید معرفی می‌کند یا سعی می‌کند از این نهالستان‌ها نهال را تحویل و به باغداران عرضه کند، زیرا با توجه به اینکه بسیاری از نهال‌ها در جهاد کشاورزی سریعاً رو به اتمام می‌رود یا ارقام آنها ناقص است.

اما مجموعه برتر نهال با تنوع ارقام کش بافتی، اصلاحی، پیوندی، بذری، پایه کوتاه، پربار، زود بازده می‌تواند پاسخگوی تمامی باغداران شهریاری باشد. قیمت نهال نیز بسیار متعادل بوده و کلیه نهال‌ها از فاکتور فروش معتبر، شناسنامه و ضمانت برخوردار است. لذا باغداران می‌توانند از مسیر کوتاه‌تر یعنی سایت تجاری این مجموعه اقدام به خرید نهال کنند.

محصولات باغی شهریار

شهرستان شهریار دارای ۹۲۸۹ هکتار اراضی باغی است که سالیانه ۱ میلیون و ۱۷۸ هزار تن انواع میوه‌های با کیفیت به عنوان محصولات باغی شهریار در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش می‌رسد. سیمای ظاهری شهریار نشان دهنده این است که این باغ شهر زیبا در میان باغات متعدد میوه احاطه شده است. به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی در ارتفاع ۱۱۴۰ متری از سطح آب‌های آزاد قرار گرفته و تحت تاثیر ارتفاعات البرز از آب و هوای بسیار معتدلی برخوردار بوده، لذا شرایط برای کشت و زرع و تولید انواع نهال میوه‌ها مهیا است.

۱۰ درصد از کشاورزان استان تهران در این شهرستان مشغول باغداری هستند و مهمترین محصولات برداشتی از این شهرستان گوجه سبز، آلو، هلو، گیلاس، شلیل، زردآلو و سیب بوده که با وجود این میوه‌های بهاره این شهر به نگین سبز البرز نیز معروف است. انواع آلوی سبز، خاکستری، قرمز و انواع هلوی مغان، انجیری، رفعتی، شلیل شبرنگ به وفور مورد کشت قرار می‌گیرد.

معرفی انواع نهال میوه در شهریار

با وجود باغات سر به فلک کشیده با شاخه‌هایی خمیده از میوه های مرغوب و پربارده در این شهرستان بسیاری از افراد به دنبال آشنایی با انواع نهال میوه در شهریار و انتخاب نهال‌های ثروت آفرین و پرسود برای شروع باغداری هستند. با توجه به اینکه سطح اراضی باغی این شهر ۹۲۸۹ هکتار است با مهیا بودن پتانسیل‌های کشاورزی، گستردگی این باغات نیز روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

کشاورزان و باغداران با دانش فنی بالا و نهال‌های سالم و سازگار بیشترین بهره‌برداری را از اراضی و خاک‌های حاصل خیز این بخش داشته و توانسته در تولید گوجه سبز، شلیل، آلو رتبه برتر استانی را از آن خود کنند. همچنین شهرستان شهریار با تولید میوه‌های زیر توانسته در میان شهرستان‌های متعدد تهران رتبه های برتری را به خود اختصاص دهد.

  • آلوی قطره طلا
  • گوجه سبز
  • شلیل
  • گیلاس
  • آلبالو
  • زردآلو
  • سیب
  • هلو
  • گلابی
  • گردو
  • انار
  • توت فرنگی
  • خرمالو
  • انگور
  • بادام
  • توت
  • انجیر

بهترین نهال برای سرمایه‌ گذاری در شهریار

جمع کثیری از باغداران با تعدد انواع میوه‌های با کیفیت و انبوه در این بخش دچار چالش ذهنی می‌شوند که ملاک بهترین نهال برای سرمایه‌گذاری در شهریار چیست؟ آیا صرفاً باردهی بالا یا مقاومت در برابر بیماری‌ها می‌تواند دلیل برتری یک نهال باشد یا نه؟ به طور کلی خصوصیات بهترین نهال برای سرمایه‌گذاری در باغشهر زیبای شهریار میزان بازار پسندی میوه، مقاومت نهال در برابر سرمازدگی و بیماری‌های رایج منطقه، میزان باردهی، نوع بازدهی و عمر آن است.

مسلماً هر نهالی که بتواند محصولاتی درجه یک، سنگین، درشت و یکدست را تولید کند و هزینه‌های رسیدگی کمتری داشته باشد می‌تواند به عنوان بهترین نهال برای سرمایه‌گذاری انتخاب شود. کما اینکه خرید نهال از جهاد کشاورزی شهریار می‌تواند کیفیت و سلامت نهال را نیز تضمین کند. ۵۰ درصد موفقیت در باردهی نهال وابسته به کیفیت، بنیه و سلامت نهال خریداری شده است. پس می‌توان با قاطعیت گفت که نهال‌هایی مانند: گوجه سبز، آلوی قطره طلا، سیب، شلیل، هلو، زردآلو بهترین نهال برای سرمایه‌گذاری در اراضی باغی شهریار هستند.

معتبرترین مرکز فروش نهال در شهریار را بشناسید

قطع به یقین یکی از مهم‌ترین و معتمدترین مراکز فروش نهال در شهریار جهاد کشاورزی است. اما خرید نهال از جهاد کشاورزی نیز به دلیل کثرت باغداران و بهره‌برداران می‌تواند با چالش کمبود نهال‌های پربار و زودبازده مواجه شود. آشنایی با نهالستان بزرگ کشور می‌تواند شما را به نهال‌های با کیفیت، پربار و زود بازده برساند.

مفتخر هستیم که نهالستان مهندس سعید قاسمی با کسب اعتبارنامه‌های رسمی از این سازمان، تولید ارقام با کیفیت، گستردگی تنوع آنها و حسن سابقه از سوی جهاد کشاورزی شهریار به عنوان مرکزی معتبر برای خرید نهال معرفی شده است. باغداران بدون نگرانی از بعد مسافت یا چالش‌های مراجعه حضوری می‌توانند از طریق شعبات اینترنتی این مجموعه بزرگ و مجهز به سایت آن مراجعه کرده و پس از مشاهده کیفیت‌ها و قیمت آنها از تخصص و تجربه مهندسین این بخش بهره‌مند شده و نهالی سازگار، پربار و ثروت آفرین را با بهترین قیمت و ضمانت انتخاب کنند.

نحوه خرید نهال در شهریار

اگرچه برای خرید نهال در شهریار مراکز و افراد متعددی پیشه نهال فروشی را انجام می‌دهند و می‌توانند در توزیع نهال‌ها نزدیک‌ترین مرکز باشند، اما به توصیه سازمان جهاد کشاورزی خرید نهال‌های بی‌کیفیت، بی‌هویت و نامرغوب می‌تواند با متضرر کردن باغدار و هزینه‌های رسیدگی بالا باعث انتقال بسیاری از آفات به باغات مجاور شود و حوزه باغداری را به چالش بکشاند.‌

سعی کنید آن را از مراکز خرید معتمد و معتبر درخواست کنید تا بتوانید با دریافت ضمانتنامه برگشت، گواهی عاری از آفات، کارت قرنطینه استانی و شناسنامه اصالت‌دار از سلامت آن مطمئن بوده و سرمایه خود را حفظ کنید. به این منظور به جز خرید از نهال جهاد کشاورزی شهریار می‌توانید با نهالستان‌های مرکزی معتبر مانند مجموعه ما در ارتباط بوده و بهترین خرید اقتصادی را انجام دهید.

در این خرید علاوه بر در اختیار داشتن رقم سازگار با آب و هوای شهریار و نهالی با خصوصیات باردهی، مقاومتی و سلامتی بالا می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی بدون هزینه و پشتیبانی ۲۴ ساعته جهت رفع چالش‌های باغداری بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

در حوزه باغداری و احداث باغ میوه در شهریار خرید نهال از جهاد کشاورزی شهریار یا مراکز معتبر مورد تایید این سازمان از جمله اقدامات اولیه تاثیر گذار بر سلامت، کیفیت و باردهی نهال خواهد بود. متعاقباً شناخت عوامل اقتصادی، محیطی، مهیاسازی منطقه کاشت، کاشت نهال و مراقبت‌های طول فصل می‌تواند این نهال را به باردهی بسیار بالا رسانده و در نتیجه اولین شخصی که می‌تواند از آثار مثبت خرید اصولی نهال بهره‌مند شود شخص باغدار است.

با مراجعه به مراکز تولید و توزیع نهال مجوزدار و با سابقه می‌توان از نهال‌های ارزشمند، با کیفیت برخوردار بود. پرورش و کاشت نهال را به شیوه اصولی با جدیدترین متدها پیش برد و با کمترین هزینه‌های رسیدگی بیشترین سودزایی و میوه‌های با کیفیت را به دست آورد.

جهت خرید نهال تماس بگیرید

09141832393

09144501003

09144501007

09144501008

09144501009

منبع: bartarnahal.ir