خودروها در سال‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قسمت اول

هیوندای آیونیک ۶ ۲۰۲۳

2023 HYUNDAI IONIQ 6

چقدر هزینه خواهد داشت: ۵۰۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی آن را خواهیم دید: اوایل سال ۲۰۲۳

مفهوم Hyundai Prophecy (بالا) به سدان الکتریکی Ioniq 6 تبدیل می‌شود تا به طیف خودروهای الکتریکی این برند بپیوندد. این خودرو از پلتفرم E-GMP مانند Ioniq 5 و Kia EV6 استفاده می کند. ظاهراً اولین مدل تولیدی در ژوئن 2022 آغاز می شود و تحویل در ایالات متحده ممکن است اوایل سال بعد آغاز شود.

لکسوس LC F 2023

2023 LEXUS LC F
چقدر هزینه خواهد داشت: ۱۱۵۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی آن را خواهیم دید: اوایل سال ۲۰۲۳

لکسوس یک تصویر تیزر (بالا) دارد که به نظر می رسد LC با نشان F آبی در پشت آن باشد. این منجر به این گمانه‌زنی می‌شود که ممکن است این LC F باشد که مدت‌ها شایعه شده بود. متأسفانه در حال حاضر جزئیات دیگری در مورد این مدل وجود ندارد. ما انتظار داریم این مدل در سال 2023 وارد بازار شود.

لوتوس نوع ۱۳۳ ۲۰۲۳

2023 LOTUS TYPE 133
قدر هزینه خواهد داشت: ۱۰۰۰۰۰ دلار + (تخمینی)
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اواسط سال ۲۰۲۳

لوتوس تایپ 133 برادر سدان کراس اوور الکتریکی Eletre خواهد بود. در نهایت به جای نام عددی، یک نام مناسب خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، این مدل دارای پیشرانه مشترک با مدل دیگر خواهد بود، به این معنی که حداقل 592 اسب بخار قدرت و احتمالاً برای مدل‌های بعدی بیشتر خواهد بود.

مینی کوپر ۲۰۲۳

2023 MINI COOPER
چقدر هزینه خواهد داشت: ۳۵۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اواسط سال ۲۰۲۳

چندین مدل از نسل بعدی مینی کوپر در راه است.نسخه‌ای با سوخت احتراقی روی پلت‌فرم UKL2 وجود دارد که دارای مسیر وسیع‌تر و فاصله بین دو محور کشیده‌تر است. نسخه جدید Mini Cooper SE دارای زیربنای ویژه برای خودروهای الکتریکی خواهد بود. ظاهراً کوچکتر و سبکتر از EV فعلی خواهد بود.

پاگانی C10 2023

2023 PAGANI C10

چقدر هزینه خواهد داشت: ۲ میلیون دلار (تخمینی)
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اواسط سال ۲۰۲۳

Pagani C10 جانشین این برند برای Huaryra خواهد بود. در 12 سپتامبر 2022 عرضه خواهد شد. تا آن زمان، این خط کشی پیش نمایشی از آنچه که باید انتظار داشت را ارائه می دهد. نیرو از یک موتور 6.0 لیتری V12 توئین توربوی مرسدس-AMG تامین می شود.

خریداران می توانند گیربکس دوکلاچه یا دستی را انتخاب کنند. در طول عمر خودرو، انواع کوپه، کانورتیبل و پیست محور بخشی از طرح محصول هستند. اولین نمایش باید در سپتامبر ۲۰۲۲ قبل از تحویل واقعی در سال ۲۰۲۳ باشد.

پورشه ۹۱۱ هیبریدی ۲۰۲۳

2023 PORSCHE 911 HYBRID

چقدر هزینه خواهد داشت: ۱۵۰۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اوایل / اواسط ۲۰۲۳

همه ما باید برای پورشه ۹۱۱ هیبریدی آینده کاملاً هیجان زده باشیم. مدیران اجرایی تایید می کنند که سیستم برق رسانی آن به جای کارایی، بر عملکرد تمرکز دارد. همچنین، می دانیم که این مدل از پلاگین هیبریدی استفاده نمی کند. ۹۱۱ هیبریدی به عنوان بخشی از معرفی نسل جدید ۹۹۲ این مدل وارد بازار می شود.

تویوتا پریوس ۲۰۲۳

2023 TOYOTA PRIUS

چقدر هزینه خواهد داشت: ۲۷۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اواسط سال ۲۰۲۳

تویوتا در حال توسعه خودروهای برقی با مدل‌هایی مانند bZ4X است، اما طبق گزارش‌ها، پریوس را در خط تولید نگه می‌دارد. شایعه ورود هیبریدی جدید در دسامبر 2022 است. ظاهراً این شرکت می خواهد آن را پیشتاز فناوری باشد.

تویوتا سوپرا GRMN 2023

GRMN 2023

چقدر هزینه خواهد داشت: ۷۰۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اوایل سال ۲۰۲۳

طبق شایعات، Supra GRMN ممکن است در اوایل سال 2023 وارد بازار شود. طبق گزارش ها، سقف فیبر کربنی و نسخه ای از موتور شش سیلندر خطی 3.0 لیتری S58 بی ام و از M3 و M4 با قدرت 533 اسب بخار (397 کیلووات) دریافت می کند.

ثبت آگهی رایگان ماشین

ثبت آگهی رایگان ماشین

منبع :https://www.motor1.com/features/453112/future-cars/