خودروها در سال‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۳ که انتظار می رود معرفی شوند، آورده شده است. سال‌های آتی انتقال عظیمی را به چشم‌انداز خودرویی به همراه خواهند داشت، زیرا خودروسازان از مدل‌های ساخت با موتورهای احتراقی به خودروهای برقی می‌روند. خودروهای الکتریکی هر بخش از خودروهای اسپورت گرفته تا وانت را اشغال خواهند کرد. حتی ابرخودروها هم برقی می شوند.

لیست وسایل نقلیه آینده ما به سه بخش تقسیم می شود: اتومبیل ها، SUV ها و کامیون ها. هر بخش بر اساس سال تقسیم می شود. هر بخش بر اساس سال تقسیم می شود. اطلاعات مربوط به هر ورودی از انبوهی از اخبار، تصاویر جاسوسی و رندرهایی است که Motor1.com هر روز پوشش می دهد.

خودروهای آینده ۲۰۲۳

خودروها در سال‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۳

آبارث ۵۰۰ ۲۰۲۳

ABARTH 500 2023
چقدر هزینه خواهد داشت: ۳۵۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اواسط سال ۲۰۲۳

آبارث نسخه داغ تر از هاچ بک برقی فیات ۵۰۰ را تولید خواهد کرد. گزارش شده است که توسعه در مرحله پیشرفته ای است و ممکن است اولین آن در اواسط سال ۲۰۲۳ اتفاق بیفتد. ظاهراً می‌تواند در ۷.۰ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد، در حالی که این سرعت برای نسخه فیات ۹.۰ ثانیه است.

آئودی A6 E-Tron 2023

چقدر هزینه خواهد داشت: ۶۵۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اوایل / اواسط ۲۰۲۳

کانسپت آئودی A6 E-Tron نسخه‌ای تولید می‌کند که در سال 2022 عرضه می‌شود و در سال 2023 به فروش می‌رسد. نسخه تولیدی باید خطوط انحنای زیادی را از خودروی نمایشی به اشتراک بگذارد. گفته می شود قدرت آن حدود 470 اسب بخار و گشتاور 590 پوند فوت است. برد باید حدود 435 مایل باشد.

آئودی R8 نسخه نهایی 2023

2023 AUDI R8 FINAL EDITION
چقدر هزینه خواهد داشت: +۲۰۰۰۰۰ دلار
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اوایل / اواسط ۲۰۲۳

آئودی R8 در حال خروج است، اما طبق گزارشات، با صدای بلند بازنشسته می شود. R8 Final Edition ظاهراً دارای قدرت 650 اسب بخاری خواهد بود که چرخ‌های عقب را به حرکت در می‌آورد و بدنه تهاجمی‌تر، از جمله کانارد در جلو و دیفیوزر اصلاح‌شده عقب. ظاهراً رونمایی در پاییز 2022 است و آئودی ممکن است این خودرو را فقط برای یک سال بسازد.

BMW M3 CS 2023

BMW M3
چقدر هزینه خواهد داشت: ۱۰۰۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اوایل سال ۲۰۲۳
بر اساس گزارش ها، BMW M3 CS 540 اسب بخار قدرت را از نسخه تیونینگ شده 3.0 لیتری 6 سیلندر خطی تویین توربوی مدل موجود تولید خواهد کرد. این پیشرانه احتمالاً از گیربکس اتوماتیک و چهار چرخ متحرک تشکیل خواهد شد. همچنین دارای نمای جلویی تهاجمی تر با ورودی های بزرگتر خواهد بود. طبق گزارش ها، تولید در مارس 2023 آغاز خواهد شد، اما ظاهرا مونتاژ آن تنها 11 ماه طول خواهد کشید.

2023 BMW M4 CSL

BMW M4 CSL

چقدر هزینه خواهد داشت: ۱۱۵۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اوایل سال ۲۰۲۳

M4 CSL بیان نهایی کوپه اسپرت BMW خواهد بود. موتور 3.0 لیتری توئین توربو شش خطی 550 اسب بخاری را به چرخ های عقب منتقل می کند. طبق گزارش ها، برای کاهش وزن، صندلی عقب وجود ندارد. بدنه سبک تر نیز باعث کاهش وزن می شود. که می تواند تا 220 پوند باشد.

شورولت کوروت E-Ray 2023

چقدر هزینه خواهد داشت: ۸۵۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اواسط سال ۲۰۲۳

شورولت کوروت E-Ray از دو موتور الکتریکی برای چرخاندن اکسل جلو استفاده خواهد کرد تا نه تنها اولین “Vette” الکتریکی، بلکه اولین نوع چهار چرخ متحرک در تاریخ طولانی این خودرو را ایجاد کند. گفته می شود قدرت خروجی حدود 600 اسب بخار است.

فورد موستانگ ۲۰۲۳

2023 FORD MUSTANG
چقدر هزینه خواهد داشت: ۳۰۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی در دسترس خواهد بود: اواخر سال ۲۰۲۳

ظاهراً نسل بعدی فورد موستانگ 2024 در آوریل 2023، احتمالاً در 17 آوریل، به عنوان اشاره ای به رونمایی نسخه اصلی در آن روز در نمایشگاه جهانی نیویورک 1964، رونمایی خواهد شد. این محصول قبل از پایان سال به عنوان محصول 2024 MY به فروش می رسد. طبق گزارش ها، در زمان عرضه، خودروی پونی همچنان از موتورهای 2.3 لیتری اکوبوست چهار سیلندر و 5.0 لیتری کویو 8 استفاده خواهد کرد.

ظاهراً یک نسخه هیبریدی با سیستم چهار چرخ متحرک بعداً عرضه خواهد شد.

هوندا سیویک تایپ R 2023

HONDA CIVIC TYPE R 2023
چقدر هزینه خواهد داشت: ۳۸۰۰۰ دلار (تخمینی)
چه زمانی آن را خواهیم دید: اوایل سال ۲۰۲۳
نسل جدید هوندا سیویک تایپ R در ژوئن 2022 معرفی خواهد شد. قدرت از نسخه تیون شده 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ مدل موجود تامین می شود تا خروجی فعلی 316 اسب بخار را برای مدل اروپایی افزایش دهد.
گیربکس شش سرعته دستی همچنان تنها انتخاب جعبه دنده خواهد بود.
ثبت آگهی رایگان ماشین در سایت بوق

ثبت آگهی رایگان ماشین در سایت بوق

منبع :https://www.motor1.com/features/453112/future-cars/