بدون نور هیچ زیبایی دیده نمی شود و پولاکس دقیقاً نقطه تلاقی روشنایی و زیبایی های دنیاست! نورپردازی مناسب سبب افزایش بازدهی کاری بوده و همینطور مفهومی در راستای افزایش دقت، انرژی و پویایی دارد.

خرید چراغ سقفی پولاکس

چراغ های پولاکس

نورپردازی خارق العاده با برند پولاکس

اینکه فکر کنید نورپردازی تنها به معنی تامین روشنایی است اصلاً منصفانه به نظر نمی رسد. وقتی نور کافی و واقعی وجود داشته باشد، رنگ ها زیباتر دیده می شوند، جزییات نمایان تر هستند و حتی حس پویایی نیز بیشتر لمس می شود. در اتاق تاریک یا با نور بی کیفیت چطور می توان درس خواند؟ در فضای کم نور چطور می بایست اقدام به ورزش های هوازی کرد؟ یک مغازه طلا فروشی بدون نور چطور می تواند آن همه زیبایی را هویدا نماید؟

پولاکس به عنوان یک برند برتر در زمینه تولید لامپ و سایر محصولات روشنایی توانسته در صنعت نورپردازی به شکل ویژه ای وارد میدان شود. این برند از آخرین پیشرفت های صنایع نورپردازی و همینطور جدیدترین استانداردهای روز دنیا در راستای تامین نور کافی و اصولی استفاده کرده است.

تحولی که برند پولاکس در دنیا روشنایی ایجاد کرده خالی از لطف نیست. محصولات این برند با بیشترین سطح کیفیت و طی آزمایش های گسترده عرضه می شوند. ارائه خدمات به مشتریان مهمترین اصلی است که خوشبختانه در این برند به نتیجه رسیده است و آمارها سطح رضایت بالای 95 درصد را اعلام کرده اند.

پولاکس پلی بین طراحان و نورپردازان

در گذشته تولید یک محصول روشنایی توسط تیم های نورپردازی انجام می شد و چیزی به عنوان طراح معنا نداشت. امروزه دنیای روشنایی هدفمند شده است. به نورپردازی که در هتل ها و سایر مکان های مشابه مثل تالارها اجرا می شوند، دقت کرده اید؟ قطعاً ساختاری متفاوت با سیستم نورپردازی منازل دارند. وجود طراحان کمک می کند تا از نور در درجه صحیح، زاویه استاندارد و پخش کاملاً گسترده استفاده شود. معماری مدرنی که در راستای نورپردازی صورت می گیرد بیشترین سطح هارمونی را ایجاد می کند. حتی در طراحی دکوراسیون فضای داخلی و خارجی نیز یک سری اصول مطرح است.

محصولات پولاکس در ابتدا توسط تیم طراح حرفه ای این برند، وارد فاز آزمون و خطا می شوند. نوع طراحی که برای این محصولات در نظر گرفته می شود بر اساس موقعیت های متفاوت فرق خواهد کرد.

طراحی محصولات پولاکس به قدری خارق العاده اس که بیشترین سطح هارمونی لازم را برای محیط مهیا می سازد. خوشبختانه در این مجموعه شرایط مشاوره کاملاً تخصصی پیش از خرید وجود دارد. همینطور خرید به صورت آنلاین و با رعایت پروتکل های امنیتی صورت می گیرد. ارتقا سطح نورپردازی و همینطور سیستم معماری داخلی و شهری از مهمترین مزایای محصولات این برند محسوب می شوند.

خرید محصولات پولاکس

پولاکس توانسته از همان ابتدای راه قدم های محکمی در راستای تولید محصولات روشنایی بردارد. در واقع این برند در ابتدا سطح نیاز جامعه را سنجیده و سپس بر اساس رضایت مصرف کنندگان پیش رفته است. محصولاتی که از این برند عرضه می شوند شامل چراغ های دکوراتیو، چراغ های ریلی، لامپ های ال ای دی و همینطور چراغ های روکار و توکار در سایز و مدل های متنوع خواهند بود. خوشبختانه تنوع محصولات برند پولاکس بسیار بالا است و توانسته رنگ بندی های خارق العاده ای از محصولات مختلف را عرضه نماید.

با توجه به گسترش خرید آنلاین اگر سری به سایت رسمی و انگلیسی برند Pollux بزنید متوجه خواهید شد که محصولات عرضه شده از نظر کیفیت چقدر عالی هستند. نمایندگی های این برند هم به صورت آنلاین و هم حضوری روز به روز گسترده تر می شوند و خوشبختانه به واسطه گارانتی مدت دار این محصولات شرایط خوبی در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید به راحتی اقدام به خرید محصولات این برند محبوب به صورت اینترنتی داشته باشید.

چراغ پولاکس

چراغ های سقفی

 

تیم پولاکس متشکل از مهندسان خبره

پولاکس به عنوان یک برند برتر در زمینه تولید و عرضه محصولات روشنایی محسوب می شود. این برند متشکل از مهندسان خبره و همینطور طراحان داخلی بسیار خبره است. نورپردازان این برند به کمک تکنسین ها توانسته اند در بازار پر رقابت امروز بسیار عمل نمایند. این برند همه نیازهای شما در راستای ایجاد روشنایی را برطرف می سازد. خوشبختانه این تیم به واسطه خلاقیت در تولید محصولات مختلف توانسته بهترین محصولات روشنایی را به سراسر ایران و دنیا صادر نماید.

POLLUX  ستاره‌ای پرنور از صورت فلکی دو پیکر

می خواهیم کمی در مورد واژه POLLUX بدانیم. پولاکس نام ستاره ای است بسیار پرنور از صورت فلکی است که در کنار برادر خود زندگی می کند. رتبه این ستاره از نظر میزان نور، در آسمان 16 است و بررسی ها نشان می دهد تا دو برابر خورشید حجم دارد. این ستاره در آسمان زمستان به راحتی با چشم دیده می شود و حتی بخش مهمی از تاریخ اساطیر یونان را به خود اختصاص داده است.

معرفی محصولات

چراغ سقفی روکار یکی از محصولات پرطرفدار POLLUX محسوب می شود. این چراغ ها شامل پایه های فلزی به همراه لن یا دیفیوزر هستند. از این چراغ ها در فضاهای مختلف منزل استفاده می شود. چراغ های روکار به دو شکل ثابت و متحرک طراحی شده اند و نوع متحرک آنها قابلیت تغییر زاویه نور دارند.

چراغ سقفی توکار جلوه مدرنی به فضا می دهد و از این چراغ ها هم برای سقف های کوتاه و هم سقف های بلند می توان استفاده کرد. این چراغ نیازی به اویز برای نصب ندارند. کسانی که اهل طراحی مینیمال هستند این سبک را استفاده می کنند. چراغ های ریلی نیز وجود دارند که سبب تغییر زاویه تابش شده و همینطور جابجایی آنها نیز آسان است. این چراغ ها مخصوص بوتیک ها، نمایشگاه ها و سایر فروشگاه های مربوطه است. شرایط اضافه کردن ریل نیز وجود دارد.

چراغ ریلی پولاکس

چراغ های ریلی

جمع بندی

با انتخاب برند پولاکس به عنوان بهترین برند در تولید و عرضه لامپ و روشنایی شرایطی فراهم شده است تا انتخاب کاملاً هوشمندانه ای داشته باشید. راحت ترین روش خرید و اطلاع از قیمت محصولات پولاکس بازدید از سایت این مجموعه است. شرایط خرید آنلاین با قیمت مقرون به صرفه نیز فراهم شده است و ارسال به کل کشور صورت می گیرد.